Postup při zadání zakázky je obdobný jako u stavby RD, ovšem s tím, že do průběhu stavby jsou zapojováni případní kupci jednotlivých bytů :

A) Pokud investor má zpracovanou projektovou dokumentaci, budou jednotlivé technologické postupy probrány s naším hlavním inženýrem, budou optimalizovány, budou zvoleny varianty podle dostupnosti patřičných materiálů. Projekt bude naceněn.

B) Pokud klient nemá zpracovaný projekt, nabízíme  dodání projektové dokumentace od studie po prováděcí projekt, který naceníme.

C) Po odsouhlasení cenového návrhu sepíšeme s klientem podrobnou smlouvu o dílo včetně harmonogramu prováděných prací.

Naše firma zaměstnává, pořípadě má smluvně vázané pracovníky těchto oborů HSV a PSV: zedník, betonář a ocelář, tesař a truhlář, omítkář a fasádník, instalatér, izolatér (asfaltové izolační pásy), pokrývač, elektrikář včetně revize. Firma disponuje vlastní mechanizací pro provádění zemních prací a vlastní autodopravou.

D) Po celou dobu provádění je stavba sledována hlavním inženýrem, popřípadě jeho zástupcem z důvodu dodržení předepsaných technologických kroků.

O průběhu stavby je vedena dokumentace – stavební deník s denními záznamy.

S klientem a jeho stavebním dozorem jsou v dohodnutých intervalech a termínech pořádány kontrolní dny stavby, na kterých je probírána aktuální problematika stavby.

Naše obchodní skupina po dobu provádění shromažďuje atesty jednotlivých materiálů a prohlášení o shodě k nim. Tyto materiály jsou potom součástí dokumentace předkládané ke kolaudačnímu řízení.

Současně hlavní inženýr zaznamenává do projektové dokumentace veškeré změny a odchylky od její schválené verze.

E) Před zahájením výstavby příček jsou v úvahu vzaty požadavky budoucích majitelů jednotlivých bytů a to jak požadavky změny dispozic z pohledu původní PD, tak i případné změny použitých materiálů či zařízení.

F) Fakturace probíhá buď vždy na konci kalendářního měsíce, nebo po pro vedení etapy. (Zemní práce, založení, suterénní zdivo, strop nad suterénem ….).