
Postup při zadání zakázky:
A) Pokud klient má zpracovanou projektovou dokumentaci, budou jednotlivé technologické postupy probrány s naším hlavním inženýrem, budou optimalizovány, budou zvoleny varianty podle dostupnosti patřičných materiálů a budou provedeny požadované klientské změny, bude-li je klient požadovat. Projekt bude naceněn.
B) Pokud klient nemá zpracovaný projekt, nabízíme dodání projektové dokumentace od studie po prováděcí projekt, který naceníme.
C) Po odsouhlasení cenového návrhu sepíšeme s klientem podrobnou smlouvu o dílo včetně harmonogramu prováděných prací.
Naše firma zaměstnává, pořípadě má smluvně vázané pracovníky těchto oborů HSV a PSV: zedník, betonář a ocelář, tesař a truhlář, omítkář a fasádník, instalatér, izolatér(asfaltové izolační pásy), pokrývač, elektrikář včetně revize. Firma disponuje vlastní mechanizací pro provádění zemních prací a vlastní autodopravou.
D) Po celou dobu provádění je stavba sledována hlavním inženýrem, popřípadě jeho zástupcem z důvodu dodržení předepsaných technologických kroků.
O průběhu stavby je vedena dokumentace – stavební deník s denními záznamy.
S klientem a jeho stavebním dozorem jsou v dohodnutých intervalech a termínech pořádány kontrolní dny stavby, na kterých je probírána aktuální problematika stavby.
Naše obchodní skupina po dobu provádění shromažďuje atesty jednotlivých materiálů a prohlášení o shodě k nim. Tyto materiály jsou potom součástí dokumentace předkládané ke kolaudačnímu řízení.
Současně hlavní inženýr zaznamenává do projektové dokumentace veškeré změny a odchylky od její schválené verze.
E) Fakturace probíhá buď vždy na konci kalendářního měsíce, nebo po pro vedení etapy. (Zemní práce, založení, suterénní zdivo, strop nad suterénem ….).
